LA UB IMPULSA UNA PANERA DE NADAL A FAVOR D’UN PROJECTE DE LA FUNDACIÓ SOLIDARITAT

Els diners recaptats es destinaran a un projecte d’acció local adreçat a joves en risc d’exclusió social del Besòs i el Barcelonès Nord.

El Nadal ja és a tocar i, enguany, per primer cop, la Universitat de Barcelona (UB) el celebra amb el sorteig d’una panera solidària entre les persones de la comunitat universitària que hi vulguin participar.

Els diners recaptats es destinaran a un projecte d’inserció sociolaboral i foment de la interculturalitat, mitjançant l’agricultura urbana i de proximitat, que impulsem i gestionem des de la Fundació Solidaritat UB i que s’adreça a joves de 18 a 25 anys de l’eix del Besòs i el Barcelonès Nord.

A través del web www.ub.edu/panera/, professorat, alumnat i PAS podeu adquirir les butlletes (a 2€ cadascuna) que entraran al sorteig del proper 21 de desembre.

La butlleta guardonada s’emportarà tots els regals de la panera, que inclou des de productes d’alimentació, a complements (sabatilles, rellotge de polsera, ulleres de sol…) i experiències (nits d’hotel, entrades d’espectacles, dinar, visita guiada, cursos…) per cortesia de diverses empreses privades i departaments de la universitat.

El número guanyador s’anunciarà el 22 de desembre mitjançant els canals de comunicació de la UB, i la universitat contactarà personalment (per correu electrònic o telèfon) amb la persona guardonada.

Ja tens les teves butlletes?! Sort i bones festes!