Oberta la convocatòria dels VII Premis al Voluntariat Universitari

Per presentar-s’hi, cal estar cursant estudis en centres universitaris amb seu a Espanya o haver-los acabat després del 30 de setembre del 2017. S’accepten candidatures fins al 31 d’octubre de 2019!

Fer voluntariat té premi!

La Fundación Mutua Madrileña llança la convocatòria dels VII Premis al Voluntariat Universitari per reconèixer, impulsar i donar suport a la labor de l’alumnat universitari que col·labora en projectes de voluntariat a través d’ONGs.

Per poder participar als premis, els projectes han de reunir les següents condicions:

• Projectes de voluntariat impulsats i duts a terme per joves universitaris que segueixin cursant els seus estudis o que s’hagin graduat fa menys de dos anys, en ambdós casos en centres universitaris amb seu a Espanya. S’hi poden presentar projectes en curs o que estigui previst posar en marxa abans del 31 de març de 2020. També s’accepten candidatures presentades en anteriors edicions als Premis, per a les quals cal indicar l’edició en què varen concórrer.
  • Projectes socials desenvolupats, dins o fora d’Espanya, per voluntariat universitari vinculat a ONGs, amb seu a Espanya, constituïdes com a associacions sense ànim de lucre o fundacions inscrites en el registre corresponent.
  • Projectes de continuïtat: es valorarà que els projectes candidats s’estiguin desenvolupant amb èxit abans de la seva presentació als premis, i que hi hagi un compromís de desenvolupament d’almenys tres mesos més després de la resolució.
  • Projectes impulsats i desenvolupats per un grup de diversos estudiants (no s’acceptaran iniciatives individuals, ni tampoc de responsables de l’ONG beneficiària del projecte o de responsables del servei de voluntariat de la Universitat).

El termini per presentar candidatures finalitza el 31 d’octubre de 2019 a les 14.00 h.

Per a més informació, visiteu la pàgina web dels Premis, on trobareu les bases i la fitxa tècnica que s’hi ha de presentar.

Animeu-vos a participar-hi!