Oberta la inscripció al programa “Recerca per a la Ciutadania Global” per a instituts públics de Barcelona

“Recerca per a la Ciutadania Global” dóna suport al desenvolupament de treballs de recerca que eduquin en drets humans i ciutadania global.

Fins al 3 de juny de 2019, els instituts públics de la ciutat de Barcelona poden sol·licitar, per al curs 2019-2020, el programa Recerca per a la Ciutadania Global, inclòs a la Convocatòria unificada de programes del Consorci d’Educació de Barcelona, en l’àmbit de Recerca, ciència i tecnologia.

Impulsat per la Fundació Solidaritat UB i l’Institut de Desenvolupament Professional (IDP) – ICE UB, aquest programa dóna suport al desenvolupament de treballs de recerca de batxillerat que eduquin en drets humans i ciutadania global, d’acord amb les finalitats i objectius d’aquesta etapa educativa.

Després d’un taller de recerca inicial, l’alumnat pot apuntar-se a trobades d’assessorament mensuals, que serveixen de reforç a la tutoria del treball de recerca. Paral·lelament, en el propi centre educatiu, es realitza una formació amb el professorat, adreçada a desenvolupar consensos sobre la tutoria i avaluació d’aquesta matèria de batxillerat. La formació culmina en una trobada pedagògica entre els centres participants.

Informació i sol·licitud:

* Fitxa descriptiva del programa
* Fitxa de la convocatòria
* Formulari de sol·licitud del programa
* Més informació: recercapau@ub.edu, 93 403 96 12