L’EUROM PARTICIPA A LA INAUGURACIÓ DE LA MOSTRA “SÓC UN REFUGIAT”, A LJUBLJANA

L’exposició es presenta en el marc del seminari “Memòria europea en procés: refugiats i expulsions globals”, organitzat per l’EUROM i la Universitat de Perpinyà Via Domitia.

im-a-refugeeEl Museu Etnogràfic d’Eslovènia (Ljubljana) presenta aquest dimecres, 26 d’octubre, l’exposició “Sóc un refugiat“, amb dibuixos de l’artista Vesna Bukovec i comissariada per Widad Tamimi.

La mostra s’inaugura en el marc del seminari “Memòria europea en procés: refugiats i expulsions globals“, organitzat conjuntament per l’Observatori Europeu de Memòries (EUROM) de la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona i la Universitat de Perpinyà Via Domitia.

La inauguració, que comptarà amb l’assistència del cap de la representació de la Unió Europea a Ljubljana, Zoran Stancic, inclourà un taller amb els artistes.