LES CANDIDATURES DEL 20D A CATALUNYA DEBATEN SOBRE MEMÒRIA HISTÒRICA A L’EIM

L’Observatori Europeu de Memòries i la Fundació Cipriano Garcia promouen un debat sobre la memòria com a política pública.

La memòria històrica serà el tema central del debat organitzat per l’Observatori Europeu de Memòries (EUROM) de la Fundació Solidaritat de la UB i la Fundació Cipriano Garcia de CC.OO, el dia 9 de desembre a les 17h, a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona.

L’objectiu d’aquesta activitat és donar a conèixer les posicions de les diferents candidatures a les eleccions del 20 de desembre sobre les polítiques de memòria a Catalunya i a Espanya. Hi han confirmat participació Gabriel Colomé (PSC), Feliu Guillaumes (Democràcia i Llibertat), Joan Mena Arca (En Comú Podem) i Joan Tardà (ERC).

Moderat pel director de l’EUROM, Jordi Guixé, i el director de l’Arxiu Històric de CC.OO, Javier Tébar, el debat ha rebut adhesions de les següents entitats: Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme, Institut d’Estudis Penedesencs, Memorial Democràtic de Treballadors i Treballadores de SEAT, Amical de Mauthausen i altres camps.

L’acte és obert a la participació del públic i serà emès en directe via streaming per UB TV.

DIA: 9 de desembre
HORA: 17-19 hores
LLOC: Sala d’Actes de l’Escola d’Idiomes Moderns (Casa Jeroni Granell, Gran Via 582 08011 Barcelona)