L’activista Silvia Irene Berrocal parlarà a Educació UB sobre gènere, terra i procés de pau a Colòmbia

La xerrada serà el 14 de març a les 10:30 h al Saló de Graus. Berrocal estarà acompanyada per l’investigador i escriptor colombià Yezid Arteta, expert en resolució de conflictes.

La Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona acollirà, el dimecres 14 de març a les 10:30 hores, la xerrada “Gènere, terra i procés de pau a Colòmbia”, que serà a càrrec de l’activista Silvia Irene Berrocal, defensora dels drets humans a Colòmbia.

L’acte comptarà amb la participació de Yezid Arteta, investigador i escriptor colombià expert en resolució de conflictes. La presentació d’ambdues intervencions la faran Judith Muñoz Saavedra, professora del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Facultat d’Educació UB, i Xavier López, director de la Fundació Solidaritat UB.

La trobada tindrà lloc al Saló de Graus de la Facultat d’Educació UB, situat a la 4a planta de l’Edifici Migdia 1.

La xerrada, organitzada per la Fundació Solidaritat UB i Oxfam Intermon, compta amb el suport de l’Àgencia Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) en el marc del projecte de la Universitat de Barcelona “Dret a la terra, pau i dones afrodescendents a Colòmbia. Identificació, visualització i propostes de transformació social a partir dels processos d’exigibilitat de l’accés a la propietat de la terra en termes d’equitat de gènere a Colòmbia”.