La Universitat de Barcelona recull més de 700 joguines per Nadal

Creu Roja Joventut, entitat encarregada del repartiment de les joguines, ha expressat el seu agraïment a tots els membres de la comunitat universitària.

La X campanya de recollida de joguines a la Universitat de Barcelona, que van organitzar el desembre de 2016 el Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment, Voluntariat UB, la Fundació Solidaritat UB i Creu Roja Joventut, va recollir un total de 706 joguines.

Creu Roja Joventut, entitat que canalitza el repartiment de les joguines entre les famílies necessitades en coordinació amb els serveis socials, ha expressat el seu agraïment a tots els membres de la Universitat de Barcelona.

La fins ara comissionada per al Desenvolupament Social i Envelliment de la Universitat de Barcelona, Misericòrdia Garcia, també ha agraït la tasca realitzada per les administracions de centre, els tècnics i les tècniques de logística i tots els membres de la comunitat universitària, que han fet possible la recollida de joguines malgrat la situació de crisi actual.