La Universitat de Barcelona recapta 870 euros per a la investigació contra el càncer

La recaptació s’ha aconseguit amb la inscripció de 58 persones de la comunitat UB a la cursa “Barcelona En Marxa Contra el Càncer” d’AECC.

Un total de 58 persones de la comunitat UB s’han sumat a l’equip que la Universitat de Barcelona ha organitzat, a través de Voluntariat UB, per a la tercera edició de la cursa Barcelona En Marxa Contra el Càncer, impulsada per l’AECC.

Amb una inscripció de 15 € per participant (5 € dels quals els ha abonat la Fundació Solidaritat UB), l’equip UB ha aconseguit recaptar 870 € per a la investigació contra el càncer.

L’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 8 de desembre de 2019 al Parc del Fòrum amb tres distàncies: una cursa de 5 km, una altra de 10 km i una caminada de 2,5 km.

Recorda que, si vols contribuir a la causa però sense córrer, també pots donar suport logístic a l’organització de la cursa a través d’aquest voluntariat.

Gràcies per sumar-te a la lluita contra el càncer!

Aquesta notícia té relació amb els següents ODS de l’Agenda 2030: