LA UNIVERSITAT DE BARCELONA MANIFESTA EL SEU DOLOR PELS ATEMPTATS DE PARÍS

La institució convoca concentracions de rebuig i en memòria de les víctimes aquest dilluns, 16 de novembre, a les 12 hores.

La Universitat de Barcelona, en nom de la seva comunitat universitària, vol expressar el seu colpiment i dolor davant dels actes comesos ahir, que han causat més de 120 morts i 200 ferits, 80 d’ells greus, als carrers de la capital francesa. Alhora, la Universitat condemna, amb fermesa, la barbàrie i comparteix el profund dolor de familiars i amics de les víctimes, de totes les universitats i institucions de recerca i ensenyament superior franceses, amb les quals manté una estreta relació d’amistat i col·laboració, i de tot el poble de França.

Els principis bàsics de convivència i respecte, així com les llibertats fonamentals, no es poden veure amenaçats per actes tan bàrbars.

La Universitat de Barcelona convoca aquest dilluns, 16 de novembre, concentracions de rebuig contra els cruels atemptats terroristes de París. Els actes de condol, de suport i d’homenatge a les víctimes dels atacs tindran lloc a les 12 hores a les portes de cada facultat i a l’Edifici Històric, a plaça Universitat.