La Universitat de Barcelona col·labora a la campanya “La fam no fa vacances”

La comunitat UB pot fer donacions d’aliments per Internet a través d’aquest enllaç [inactiu].

Un any més, la Universitat de Barcelona col·labora amb el Banc dels Aliments en la campanya «La fam no fa vacances».

«La fam no fa vacances» és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones en risc d’inseguretat alimentària a Catalunya rebin ajuda alimentària durant l’estiu.

La campanya demana conserves, llegum cuit, oli i llet, que són aliments d’alt valor nutritiu, bàsics en l’alimentació de les persones.

Enguany, a la Universitat de Barcelona la recollida d’aliments es duu a terme de manera virtual, a través d’aquest enllaç [inactiu].

En la campanya anterior, gràcies a les donacions per Internet de la comunitat UB, es van recollir 3.201 kg d’aliments, xifra superior a la d’altres anys, quan la recollida es feia mitjançant contenidors distribuïts en diversos centres de la Universitat.

Igualment, a www.lafamnofavacances.org es poden consultar les activitats i actes arreu del territori per fer donacions d’aliments de manera presencial.

Els aliments que es recullen es fan arribar a les gairebé 700 entitats d’ajuda social col·laboradores dels Bancs dels Aliments, amb l’objectiu de contribuir a les necessitats alimentàries de més de 210.000 persones durant els mesos estivals.