La Universitat de Barcelona se suma a la Magic Line amb quatre equips

Fins ara, els equips UB han recaptat 942 €. Les inscripcions estan tancades, però hi pots participar fent voluntariat o ajudant els equips a assolir el seu repte.

Equip Immuno en Marxa – Barcelona Magic Line 2019

Un total de 55 membres de la Universitat de Barcelona han format quatre equips, d’entre 5 i 20 persones, per participar a la Barcelona Magic Line: la mobilització solidària que anualment organitza l’Obra Social Sant Joan de Déu a favor de les persones en situació de vulnerabilitat.

A dia d’avui, els equips de la UB ja han recaptat 942 €, que es destinaran íntegrament a programes socials de diferents centres de Sant Joan de Déu i entitats properes.

Dos dels equips UB participaran al tram de 10 km i els altres dos, al tram de 15 km, d’aquesta caminada que tindrà lloc l’1 de març de 2020.

Les inscripcions estan tancades, però hi ha altres formes de col·laborar:

En l’edició anterior de la Magic Line, els equips de la Universitat de Barcelona van recaptar 3.000 €.

Aquesta notícia té relació amb els següents ODS de l’Agenda 2030: