Suma’t a la Barcelona Magic Line amb la Universitat de Barcelona!

Per participar-hi, cal formar un equip d’entre 5 i 20 persones, marcar-se un repte econòmic i realitzar activitats solidàries per aconseguir-lo.

Formulari d'inscripció (inscripcions tancades)

Equip Faig 15 – Barcelona Magic Line 2019

Per sisè any consecutiu, la Universitat de Barcelona, a través de Voluntariat UB, se suma a la Barcelona Magic Line, la mobilització solidària que anualment organitza l’Obra Social Sant Joan de Déu a favor de les persones en situació de vulnerabilitat.

L’esdeveniment central és una caminada no competitiva (de 2, 10, 15, 20 i 30 km) pels turons de Barcelona, que tindrà lloc el diumenge 1 de març de 2020.

El recorregut es fa per equips d’entre 5 i 20 persones. Cada equip ha de marcar-se un repte econòmic i pot organitzar activitats solidàries per assolir-lo abans de la caminada.

Els fons recaptats pels equips es destinen íntegrament a finançar programes socials de diferents centres de Sant Joan de Déu i entitats properes que tenen cura de persones en situació de vulnerabilitat. A més, les activitats organitzades pels equips ajuden a sensibilitzar sobre les vulneracions de drets.

Si hi voleu participar com a equip de la Universitat de Barcelona, heu d’omplir aquest formulari. El preu de la inscripció és de 40 € per equip, que abonarà la Fundació Solidaritat UB.

Per realitzar les activitats destinades a aconseguir el repte econòmic, l’organització de la Magic Line facilita als equips materials i idees. Si necessiteu un cop de mà, des de Voluntariat UB (voluntariat@ub.edu; 93 403 55 37) us podem ajudar en les iniciatives que sorgeixin. Igualment, si us plau, informeu-nos de les activitats que organitzeu per fer visible la Magic Line a la UB.

En l’edició anterior de la Magic Line hi van participar 13.000 persones. Per part de la Universitat de Barcelona, un centenar de membres de la comunitat universitària, organitzats en sis equips, van recaptar 3.000 €.

D’altra banda, a més dels equips, la Magic Line necessita voluntariat per donar suport logístic a l’organització de l’esdeveniment (senyalització, atenció als participants, punts de control de pas i d’avituallament, tancament dels trams del recorregut, etc). En podeu trobar la informació en aquesta crida.