La UB impulsa una panera solidària a favor de La Marató de TV3

A través del web www.ub.edu/panera/, professorat, alumnat i PAS podeu adquirir les participacions (a 2€ cadascuna) que entraran al sorteig del proper 19 de desembre.

El Nadal ja és a tocar i, per segon any consecutiu, la Universitat de Barcelona el celebra amb el sorteig d’una panera solidària entre les persones de la comunitat universitària que hi vulguin participar.

Els diners recaptats es destinaran íntegrament a La Marató de TV3 del 2016, dedicada a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Fins al 16 de desembre del 2016, a través del web www.ub.edu/panera/, professorat, alumnat i PAS podeu adquirir les participacions (a 2€ cadascuna) que entraran al sorteig del proper 19 de desembre.

La persona guanyadora s’emportarà tots els regals de la panera, que inclou des de productes d’alimentació, a complements (sneakers, vambes, ulleres de sol…) i experiències (nits d’hotel, entrades d’espectacles, àpats, visites guiades, cursos…) per cortesia de diverses empreses privades i departaments de la universitat.

Ja tens les teves participacions?! Sort i bones festes!