La UB commemora el Dia del Voluntariat amb una conferència i un concert

Durant la commemoració – que tindrà lloc el 5 de desembre a les 18 hores al Paranimf de l’Edifici Històric – es presentarà el Grup UB de suport a dones amb càncer de mama.

El Vicerectorat d’Igualtat i Acció Social, juntament amb la Fundació Victòria dels Àngels, Voluntariat UB i la Fundació Solidaritat UB, organitza un acte de commemoració del Dia Internacional del Voluntariat, el proper dimarts, 5 de desembre, a les 18 hores al Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat.

La trobada començarà amb una conferència sobre alimentació i càncer a càrrec del Dr. Abel Mariné, professor jubilat de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la Universitat de Barcelona.

Posteriorment es farà la presentació del Grup UB de suport a dones amb càncer de mama.

Per acabar, la soprano Júlia Farrés-Llongueras i el pianista Daniel Blanch oferiran un concert organitzat per la Fundació Victòria dels Àngels.

No hi pots faltar!