La Universitat de Barcelona se suma a la Barcelona Magic Line per cinquè any consecutiu

Per participar-hi, cal formar un equip (5 – 20 persones), marcar-se un repte econòmic i realitzar activitats solidàries per aconseguir-lo. Des de Voluntariat UB, us donem un cop de mà en el procés!

Si vols formar part d'un equip UB, apunta't en aquest formulari.

Equip Zig Zag SAE – Barcelona Magic Line 2018

Per cinquè any consecutiu, la Universitat de Barcelona, a través de Voluntariat UB, se suma a la Barcelona Magic Line, la mobilització solidària que anualment organitza l’Obra Social Sant Joan de Déu en favor de les persones en situació de vulnerabilitat.

L’esdeveniment central és una caminada no competitiva (de 10, 15, 20, 30 o 40 km) pels turons de Barcelona, que en aquesta edició tindrà lloc el diumenge 24 de febrer de 2019.

El recorregut es fa per equips d’entre 5 i 20 persones. Cada equip ha de marcar-se un repte econòmic i organitzar activitats solidàries per assolir-lo abans de la caminada.

Els fons recaptats pels equips es destinen íntegrament a finançar programes socials de diferents centres de Sant Joan de Déu i entitats properes que tenen cura de persones en situació de vulnerabilitat. A més, les activitats organitzades pels equips ajuden a sensibilitzar sobre les vulneracions de drets.

Des de Voluntariat UB volem promoure la participació d’equips de la Universitat de Barcelona. Si vols formar part d’un equip UB, apunta-t’hi per mitjà d’aquest formulari.

El preu de la inscripció és de 40 € per equip, que s’abonaran entre totes les persones integrants. Un cop formats els equips, contactarem amb tu per dir-te qui són els teus companys/es i, així, poder-vos marcar un repte econòmic i realitzar les activitats solidàries per aconseguir-lo.

L’organització us facilitarà materials i idees perquè pugueu assolir el vostre repte. Si necessiteu un cop de mà, des de Voluntariat UB (voluntariat@ub.edu; 93 403 55 38) us podem ajudar en les iniciatives que sorgeixin. Igualment, si us plau, informeu-nos de les activitats que organitzeu perquè fem visible la Magic Line a la UB.

En l’edició anterior de la Magic Line hi van participar unes 12.000 persones. Per part de la Universitat de Barcelona, a través de 5 equips, es van recaptar més de 4.000 €!

D’altra banda, a més dels equips, la Magic Line necessita voluntariat per donar suport logístic a l’organització de l’esdeveniment (senyalització, atenció als participants, punts de control de pas i d’avituallament, tancament dels trams del recorregut, etc). Trobes tota la informació en aquesta crida.