LA FACULTAT DE GEOGRAFIA I HISTÒRIA ACULL UNA EXPOSICIÓ DE LA TARDOR SOLIDÀRIA 2016

“El Corazón de la Ceiba”, que es pot visitar al vestíbul de la 4a planta, mostra la història de Guinea Equatorial i el seu passat colonial.

el-corazon-de-la-ceibaAmb motiu de la Tardor Solidària 2016, la Fundació Solidaritat UB continua desenvolupant activitats en diversos espais de la Universitat de Barcelona. En aquest cas, es tracta de l’exposició “El Corazón de la Ceiba, una colonia hispana en África Central”, que es podrà visitar al vestíbul de la 4a planta de la Facultat de Geografia i Història fins al dia 4 de novembre.

La mostra, produïda pel Programa de Cooperació i Solidaritat de l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, se centra en la història de Guinea Equatorial, el seu passat colonial, i el resultat del treball de formació a Bata i Malabo de dues entitats de cooperació, la Fundació Olof Palme i l’entitat Okume AZ. L’exposició recopila, també, material de documentació de l’Orde dels Claretians.

Tardor Solidària 2016 - "El corazón de la Ceiba"

L’objectiu de la Tardor Solidària és apropar a la comunitat universitària i el públic en general situacions d’exclusió, de desigualtat i d’injustícia mitjançant exposicions, xerrades, projeccions, conferències… A banda d'”El Corazón de la Ceiba”, enguany també s’exposa “Srebrenica: memòria d’un genocidi“, que es podrà visitar fins al 19 de novembre al Campus de Mundet.