Acompanyament a estudiants de primària

Per donar suport en la realització dels deures i en activitats lúdico-formatives.

Entitat sol·licitant: FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA
Què cerca? Persones voluntàries per dinamitzar les activitats del Programa d’Acompanyament Educatiu (PAE), adreçat a infants de 6 a 12 anys.
Perfil del voluntari/a: Persones amb interès i motivació per esdevenir un referent educatiu que acompanyi els estudiants en el seu desenvolupament, amb vocació solidària, responsabilitat i capacitat de compromís i de treball en equip.
Lloc: Badalona (Centre, Llefià), Barcelona (Gràcia, La Verneda, Montbau, Prosperitat, Raval, Sants), Castelldefels, L’Hospitalet-St. Josep, Sabadell i Santa Coloma de Gramenet.
Disponibilitat: A partir d’una tarda a la setmana, de 17 a 19 h.
Durada: El projecte dura tot el curs escolar, però no es demana una participació mínima.
Observacions: La intervenció educativa es realitza de forma coordinada amb tot l’equip d’educadors del projecte i seguint les orientacions del professional responsable del PAE.

Si t'interessa col·laborar en aquesta crida, completa el següent formulari:

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Clàusula informativa sobre protecció de dades
T'informem que el responsable del tractament de les teves dades és FUNDACIÓ PRIVADA SOLIDARITAT UB (c/ Melcior de Palau 140, 08014 Barcelona; tel. 934035538), que està legitimada a tractar-les pel seu consentiment exprés. No es realitzaran transferències internacionals de dades. Les dades seran conservades indefinidament o bé fins que ens en sol·licitis la supressió o hi revoquis el teu consentiment; cosa que pots fer en qualsevol moment. A més, tens dret a accedir a la informació que tenim sobre tu, a rectificar-la, a suprimir-la, a oposar-te al seu tractament, a sol·licitar la limitació del tractament, a demanar la portabilitat de les teves dades i a reclamar davant una Autoritat de Control. Per a això, només ho has de comunicar per correu electrònic a voluntariat@ub.edu o al nostre Delegat de Protecció de Dades (xlopez@ub.edu). Pots consultar la nostra política de privacitat a aquí.