Sensibilització a escoles -Cursa contra la Fam

Voluntariat per dur a terme sessions de sensibilització a les escoles. Projecte solidari d’educació en valors.

Entitat sol·licitant: FUNDACIÓ ACCIÓ CONTRA LA FAM
Què cerca? Persones voluntàries per donar suport en les sessions de sensibilització a diferents centres educatius (explicant el problema de la desnutrició, les seves causes, les solucions que hi ha, i què es fa des d’Acció contra la Fam per combatre-la).
Perfil del voluntari/a: Persones solidàries, conscienciades amb la fam i la desnutrició al món i compromeses amb l’educació en valors com la igualtat, la justícia i el respecte als Drets Humans.
Lloc: La ubicació de les tasques dependrà del centre educatiu a què calgui acudir, essent principalment a Barcelona i rodalies.
Disponibilitat: Les sessions són en horari lectiu escolar. La disponibilitat hauria de ser durant tot un dia, o bé de matins fins a les 14h o de tardes de 15 a 17 h.
Durada: La durada serà de tants dies com la persona voluntària disposi, tenint en compte que les sessions de sensibilització es fan entre setmana durant els mesos de març, abril i maig.
Observacions: Hi haurà una sessió informativa/formativa per a les persones interessades a finals de febrer (dia a concretar). A l’inici del projecte, les persones voluntàries sempre estaran acompanyades d’una persona de l’organització.

Si t'interessa col·laborar en aquesta crida, completa el següent formulari:

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Clàusula informativa sobre protecció de dades
T'informem que el responsable del tractament de les teves dades és FUNDACIÓ PRIVADA SOLIDARITAT UB (c/ Melcior de Palau 140, 08014 Barcelona; tel. 934035538), que està legitimada a tractar-les pel seu consentiment exprés. No es realitzaran transferències internacionals de dades. Les dades seran conservades indefinidament o bé fins que ens en sol·licitis la supressió o hi revoquis el teu consentiment; cosa que pots fer en qualsevol moment. A més, tens dret a accedir a la informació que tenim sobre tu, a rectificar-la, a suprimir-la, a oposar-te al seu tractament, a sol·licitar la limitació del tractament, a demanar la portabilitat de les teves dades i a reclamar davant una Autoritat de Control. Per a això, només ho has de comunicar per correu electrònic a voluntariat@ub.edu o al nostre Delegat de Protecció de Dades (xlopez@ub.edu). Pots consultar la nostra política de privacitat a aquí.