EXPOSICIÓ “CONGO, LA GUERRA ETERNA”

Del 4 al 18 de novembre a la Facultat d’Història.

La Tardor Solidària a la UB ens porta aquesta exposició sobre el conflicte que es pateix des de fa dècades a la Reública Democràtica del Congo. És el fruit del viatge que va realitzar l’Alfons Rodriguez a aquest país, on deixa palés en les imatges capturades amb la seva càmara, les injustícies que es pateixen en aquest país en el que, malgrat totes les riqueses naturals de les que disposa, la major part dels seus habitants viuen en condicions extremes de pobresa i de violència.

Amb aquesta mostra es posa de manisfest la denúncia de la violació constant dels drets humans a través de la mirada solidària de l’Alfons, que en col·laboració amb la Fundació Món-3, un cop més ens acosta a altres realitats tan diferents a la nostra, i en aquest cas, extremadament injusta.

Les fotografies romandran al vestíbul de la quarta planta de les Facultats de Geografia i Història i Filosofia durant la primera quinzena del més de novembre.