Els sis equips de la UB aporten prop de 3.000 euros a la Barcelona Magic Line

Un centenar de membres de la comunitat UB han participat en aquesta mobilització ciutadana per les persones en situació vulnerable, que ha culminat amb la caminada solidària del diumenge 24 de febrer.

Equip Faig 15

La comunitat UB ha contribuït a la Barcelona Magic Line amb 2.970 euros, xifra que supera els 2.671 euros de repte solidari que s’havien marcat els sis equips participants. La recaptació s’ha aconseguit mitjançant donacions fetes a aquests equips, formats per gairebé cent persones, entre estudiants, personal docent i investigador i personal d’administració i serveis de la Universitat de Barcelona. Totes elles s’han sumat a la mobilització ciutadana per les persones en situació vulnerable que organitza l’Obra Social Sant Joan de Déu i que a Barcelona ha culminat aquest diumenge, 24 de febrer de 2019, amb una caminada solidària.

Més de 900 equips, formats per un total de 13.000 persones, han participat a la Magic Line 2019, que de moment, entre les edicions de Barcelona, València i Mallorca, ha recaptat més de 316.000 euros per a programes socials.

Equip Immuno en marxa

Aquest ha estat el cinquè any consecutiu que la UB s’ha sumat a l’esdeveniment. Enguany, ho ha fet amb sis equips participants: Dones UB (10 km); Immuno en marxa (10 km); Camina UB (10 km); Camina UB Esports (10 km), Faig 15 (15 km) i UB School of Economics (30 km).

Els equips han promogut, a través de Voluntariat UB, accions prèvies per sensibilitzar i recollir fons que permetin millorar l’atenció bàsica de la infància hospitalitzada, les persones en situació de sense llar o exclusió social, les persones amb trastorn mental, la gent gran, els adolescents o les persones migrades o refugiades. Un esmorzar solidari o un concert de corals són exemples d’aquestes activitats.

Els recursos aconseguits es destinaran als més de 100 programes socials que desenvolupen els més de 25 centres de Sant Joan de Déu, 10 dels quals es troben a Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Àlbum fotogràfic de la caminada

Equips UB a la Magic Line (24/02/2019)