El Campus Mundet acollirà la jornada “Avaluació i Qualitat en la Pràctica de la Mediació”

La formació, que tindrà lloc la tarda del 15 d’octubre, s’adreça a professionals que gestionin conflictes i persones interessades a dissenyar programes de mediació de qualitat. Inscripcions aquí.

Consulta'n el programa i inscriu-t'hi aquí.

Què significa fer una mediació de qualitat? Quins indicadors ens ajuden a identificar la qualitat a l’hora de mediar? Què avaluem?

L’Institut de Desenvolupament Professional – ICE i la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de diferents col·legis professionals i entitats, ho debatran a la jornada “Avaluació i Qualitat en la Pràctica de la Mediació. Cap a una Mediació de Qualitat”, que tindrà lloc el 15 d’octubre de 2018, de 16 a 21 h, a l’Aula Ernest Mascort de l’Edifici Llevant del Campus Mundet.

Aquesta jornada, impartida per la Dra. Silvia Vecchi, parteix de la premissa que l’avaluació no pot ser només un recompte últim de resultats, sinó que ha de suposar les accions intencionals que configuren un procés de millora contínua.

La formació, que inclou una conferència i un taller, s’adreça a mestres, professors, pedagogs, psicòlegs, psicopedagogs, orientadors, inspectors d’educació, educadors i treballadors socials, professionals de serveis educatius, advocats, juristes, mediadors, politòlegs, professionals que gestionin conflictes i persones interessades a dissenyar programes de mediació de qualitat.

La inscripció està oberta fins al 5 d’octubre de 2018 a través d’aquest enllaç.

Informació i/o consultes

Programa de la jornada