#DebatsUB: Joan Mateo Andrés analitzarà el model d’escola catalana

L’acte tindrà lloc el dijous 13 de desembre, a les 18:30 h, a l’Aula Magna de l’Edifici Històric.

Joan Mateo Andrés, professor del Departament de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació de la Universitat de Barcelona, pronunciarà la ponència «El model d’escola catalana» en el marc del cicle #DebatsUB: Catalunya i Espanya.

L’acte tindrà lloc el dijous 13 de desembre a les 18:30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric (Gran Via de les Corts Catalanes, 585).

A continuació, una taula rodona conduïda per la Sra. Maria Jesús Ibáñez, cap de Societat d’El Periódico de Catalunya, aplegarà el professor Antoni Tort Bardolet, de la Universitat de Vic; el professor Juli Palou Sangrà, de la Universitat de Barcelona; la Sra. Pilar Gargallo Otero, presidenta de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya; la Sra. Belén Tascón Alonso, presidenta de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya, i la Sra. Igone Azpiroz Artano, directora de l’Institut Lizardi de Zarautz.

Les intervencions de #DebatsUB es retransmetran en directe pel canal de Youtube de la Universitat de Barcelona i es publicaran en diferents volums d’una nova col·lecció d’Edicions UB, anomenada “Debats UB”.