Convocatòria de plaça de tècnic/a d’educació a la Fundació Solidaritat UB

S'ha contactat amb les persones preseleccionades.

La persona seleccionada s’incorporarà a l’equip del Portal PAULA, espai de suport al professorat per la integració curricular de l’educació en drets humans i ciutadania global. En el marc del programa, la Fundació desenvolupa activitats de suport al treball de recerca de batxillerat en instituts públics. Aquestes activitats exploren el potencial didàctic de la recerca per la ciutadania global i destaquen la importància del coneixement científic per a la protecció i defensa dels drets humans.

Funcions:

• Programació d’activitats de suport amb instituts públics de batxillerat.
• Realització de tallers amb grups de batxillerat.
• Assessorament d’alumnes de batxillerat en el desenvolupament del seu treball de recerca.
• Coordinació amb el professorat tutor dels treballs de recerca en els centres.
• Suport a docents i alumnes en la cerca de fonts d’informació per la recerca.
• Edició de tot tipus de materials de suport a la recerca formativa per la ciutadania global, adreçats a docents i estudiants.
• Col·laboració en activitats de formació de professorat de batxillerat.
• Col·laboració en la resta d’activitats de l’àrea.

Es requereix:

• Titulació universitària.
• Experiència professional en l’àmbit de l’educació i en investigació.
• Domini del català i castellà.
• Capacitat de treball en equip.
• Compromís amb l’educació en drets humans, cultura de pau i ciutadania global.

Es valorarà:

• Formació especialitzada en educació i/o en recerca científica.
• Formació en l’àmbit dels drets humans, desenvolupament sostenible, ciutadania global…
• Experiència de treball en educació secundària o en projectes amb joves de 14-18 anys.

S’ofereix contracte d’obra i servei, amb jornada laboral completa. Retribució aproximada: 23.500 € bruts anuals. Incorporació immediata.

Les persones interessades han d’enviar el seu currículum vitae a recercapau@ub.edu, indicant la referència Tec_Educació. Si us plau, es prega que només enviïn el seu currículum les persones que reuneixin els requisits esmentats. Data límit de recepció: 1 de desembre de 2017.