“CONREA” SUPERA LES 800 VISUALITZACIONS A YOUTUBE

El vídeo inclou propostes de treball de recerca de batxillerat sobre un projecte de cooperació de Viladecans a Senegal.

Un total de 841 visualitzacions són les que ha registrat fins ara, a la plataforma Youtube, el vídeo animat “CONREA”; un audiovisual que la Fundació Solidaritat UB ha elaborat en el marc del projecte de Sensibilització i Educació per al Desenvolupament del mateix nom (‘Conrea: què és i què fa la cooperació al desenvolupament de Viladecans a Senegal‘).

A partir de la crida «Estàs preparant el treball de recerca de batxillerat? Saps que pots vincular-lo a la cooperació internacional?», el vídeo uneix cooperació internacional, d’una banda, i la competència en recerca al batxillerat, de l’altra, per fomentar la Sensibilització i l’Educació pel Desenvolupament dels estudiants d’aquesta etapa educativa de Viladecans, acostant-los a les iniciatives de cooperació que el municipi duu a terme a Senegal.

Després d’haver-los presentat el “Projecte agrícola per a la millora de l’alimentació de Balacounda” (impulsat per Fallou Associats i l’Ajuntament de Viladecans en aquest país africà), el vídeo planteja a l’alumnat espectador la possibilitat de fer un treball de recerca vinculat a aquesta iniciativa, en l’àmbit de la globalització, la sostenibilitat i la cooperació internacional.