CARTA OBERTA AL PRESIDENT MARIANO RAJOY

Amnistia Internacional, l’Institut de Drets Humans de Catalunya i Fundación Triángulo redacten una carta oberta dirigida al nou president de l’Estat Espanyol per demanar l’aprovació d’un nou Pla de Drets Humans.

El I Pla Nacional de Drets Humans, aprovat el 2008 per l’anterior Govern, ha expirat aquest any.

De cara a què el nou Govern mantingui els drets humans com una prioritat tant interna com externa i aprovi un II Pla de Drets Humans, des d’Amnistia Internacional, l’Institut de Drets Humans de Catalunya i Fundación Triángulo han redactat una carta oberta al respecte, dirigida al nou Executiu.

La idea és recollir el màxim nombre d’adhesions d’organitzacions d’aquí al 15 de gener. Després d’això, Amnistia Internacional s’ha ofert a fer arribar la carta a la Presidència del Govern. De moment s’han aconseguit més de 40 adhesions d’entitats de tot l’estat espanyol, però se’n necessiten més!

Des de l’IDHC s’estan encarregant de centralitzar la recollida de signatures a Catalunya i a Madrid i a la resta de l’Estat ho està fent la Fundación Triángulo.

Les entitats que s’hi vulguin adherir, poden escriure un e-mail amb el nom de l’organització i una persona i e-mail de contacte abans del 15 de gener de 2012 a agendadh@idhc.org o a labolafia@fundaciontriangulo.es