La campanya de recollida de joguines de la UB arriba a la XIII edició

La comunitat universitària pot aportar joguines i material escolar nous, els dies 9, 10 i 11 de desembre, a tots els centres de la Universitat.

El Vicerectorat d’Igualtat i Acció Social de la UB (a través de l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient), juntament amb la Fundació Solidaritat UB i Creu Roja Joventut, organitza la tretzena edició de la campanya de recollida de joguines a la Universitat de Barcelona.

Enguany, la campanya es durà a terme del 9 a l’11 de desembre als punts que s’habilitaran a tots els centres de la Universitat.

Des de Creu Roja Joventut es demana material escolar i joguines que siguin noves, educatives, no sexistes ni tampoc bèl·liques, i que fomentin el joc cooperatiu i col·lectiu. S’han de portar sense embolicar.

Les edicions anteriors de la iniciativa es van tancar amb una forta participació dels membres de la comunitat universitària i amb un gran nombre de joguines recollides, que la Creu Roja Joventut reparteix la Nit de Reis a famílies sense recursos.