Ensenyem català i castellà per a la inclusió social

T’agrada ensenyar idiomes i vols contribuir a la inclusió social de joves refugiats, persones sense llar i famílies en situació de vulnerabilitat?

Entitat sol·licitant: Fundació BarcelonActua
Què cerca? Persones voluntàries que vulguin fer classes de català i/o castellà, presencials i/o on-line, per a joves refugiats, persones sense llar i famílies en situació de vulnerabilitat.

BarcelonActua creu que el coneixement de l’idioma és clau per a una bona inclusió a la societat, ja que facilita la comunicació amb l’entorn i obre la porta a cursos formatius i oportunitats laborals.

Perfil del voluntari/a: Persones a qui agradi ensenyar català i/o castellà, amb capacitats com la paciència, l’escolta activa o l’empatia; i amb ganes de compartir i passar una bona estona amb l’alumnat.
Lloc: En línia / Presencial (Arc de Triomf, Gràcia, Raval).
Disponibilitat: Matins o tardes, 2 dies a la setmana (les classes duren 1 h / 1h 30 min).
Durada: S’estudia tota proposta de disponibilitat de les persones voluntàries.

Si t'interessa col·laborar en aquesta crida, completa el següent formulari:

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Clàusula informativa sobre protecció de dades
    T'informem que el responsable del tractament de les teves dades és FUNDACIÓ PRIVADA SOLIDARITAT UB (c/ Melcior de Palau 140, 08014 Barcelona; tel. 934035538), que està legitimada a tractar-les pel teu consentiment exprés. No es realitzaran transferències internacionals de dades. Les dades seran conservades indefinidament o bé fins que ens en sol·licitis la supressió o hi revoquis el teu consentiment; cosa que pots fer en qualsevol moment. A més, tens dret a accedir a la informació que tenim sobre tu, a rectificar-la, a suprimir-la, a oposar-te al seu tractament, a sol·licitar la limitació del tractament, a demanar la portabilitat de les teves dades i a reclamar davant una Autoritat de Control. Per a això, només ho has de comunicar per correu electrònic a voluntariat@ub.edu o al nostre Delegat de Protecció de Dades (dpd.solidaritatub@ub.edu). Pots consultar la nostra política de privacitat a aquí.

Comments are closed.