Ensenyem català per a la cohesió social

Entens el català com una eina integradora i facilitadora de la inclusió laboral i la cohesió social? No et perdis aquest voluntariat!

Entitat sol·licitant:Fundació BarcelonActua
Què cerca?BarcelonActua entén el català com una eina integradora i facilitadora de la inclusió laboral i la cohesió social. Des d’aquest punt de vista, vol fer-la extensiva als seus programes i ampliar l’equip de persones voluntàries per a:
Famílies del Món: classes de català en línia per a dones
La Llar del Raval: classes presencials per a persones sense llar o en un procés de vulnerabilitat
Classes presencials per a joves que viuen en algun dels albergs de la fundació, espais temporals d’acollida, i joves migrants extutelats o no acompanyats
Perfil del voluntari/a:Persones a qui agradi ensenyar el català, amb capacitats com la paciència, l’escolta activa o l’empatia. Persones amb ganes de compartir i passar una bona estona amb l’alumnat
Lloc:En línia / Presencial (Arc de Triomf, Gràcia, Raval).
Disponibilitat:Matins o tardes, 2 dies a la setmana (les classes duren 1 h / 1h 30 min).
Durada:Estudiem tota proposta de disponibilitat de les persones usuàries.

Si t'interessa col·laborar en aquesta crida, completa el següent formulari:

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Clàusula informativa sobre protecció de dades
    T'informem que el responsable del tractament de les teves dades és FUNDACIÓ PRIVADA SOLIDARITAT UB (c/ Melcior de Palau 140, 08014 Barcelona; tel. 934035538), que està legitimada a tractar-les pel teu consentiment exprés. No es realitzaran transferències internacionals de dades. Les dades seran conservades indefinidament o bé fins que ens en sol·licitis la supressió o hi revoquis el teu consentiment; cosa que pots fer en qualsevol moment. A més, tens dret a accedir a la informació que tenim sobre tu, a rectificar-la, a suprimir-la, a oposar-te al seu tractament, a sol·licitar la limitació del tractament, a demanar la portabilitat de les teves dades i a reclamar davant una Autoritat de Control. Per a això, només ho has de comunicar per correu electrònic a voluntariat@ub.edu o al nostre Delegat de Protecció de Dades (dpd.solidaritatub@ub.edu). Pots consultar la nostra política de privacitat a aquí.