Voluntariat per al projecte “Escola de Llengua i Ciutadania”

Per impartir classes de castellà bàsic a persones migrades.

Entitat sol·licitant: ASSOCIACIÓ SOCIOCULTURAL LA FORMIGA
Què cerca?

Persones voluntàries per impartir classes de castellà (nivell A1) a persones migrades en el marc del projecte “Escola de Llengua i Ciutadania”.

Perfil del voluntari/a: Persones que tinguin interès per la interculturalitat i el fet migratori. Preferiblement estudiants de filologia hispànica o catalana.
Lloc: A la seu de La Formiga (c/ Elkano, 74, 08004 Barcelona – barri del Poble Sec).
Disponibilitat: Dimarts i dijous de 15.30 a 17.30h.
Durada: Del 30 d’abril al 12 de juliol.
Observacions: Les persones participants són adultes.

Si t'interessa col·laborar en aquesta crida, completa el següent formulari:

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Clàusula informativa sobre protecció de dades
T'informem que el responsable del tractament de les teves dades és FUNDACIÓ PRIVADA SOLIDARITAT UB (c/ Melcior de Palau 140, 08014 Barcelona; tel. 934035538), que està legitimada a tractar-les pel seu consentiment exprés. No es realitzaran transferències internacionals de dades. Les dades seran conservades indefinidament o bé fins que ens en sol·licitis la supressió o hi revoquis el teu consentiment; cosa que pots fer en qualsevol moment. A més, tens dret a accedir a la informació que tenim sobre tu, a rectificar-la, a suprimir-la, a oposar-te al seu tractament, a sol·licitar la limitació del tractament, a demanar la portabilitat de les teves dades i a reclamar davant una Autoritat de Control. Per a això, només ho has de comunicar per correu electrònic a voluntariat@ub.edu o al nostre Delegat de Protecció de Dades (dpd.solidaritatub@ub.edu). Pots consultar la nostra política de privacitat a aquí.