ACTE D’HOMENATGE A LES PRESES – I ALS SEUS FILLS I FILLES – REPRESALIADES A LA PRESÓ DE LES CORTS

14 D’ABRIL DE 2015.

Amb motiu del 14 d’Abril, amb el suport del Màster de Disseny Urbà de la Universitat de Barcelona i coordinades pel grup d’investigació Art, ciutat, societat (UB); l’Observatori EUROM de la Fundació Solidaritat UB i l’Associació Acme s’ha organitzat un acte d’homenatge a les preses, -i als seus fills i filles- represaliades a la Presó de Les Corts. Tindrà lloc a l’Espai de Memòria que des de Novembre de 2014 es dedica a la presó, al xamfrà nord-oest de la cruïlla dels carrers Joan Güell amb Europa (Barcelona).

18:00h Ruta per l’antic perímetre de la Presó (ACH).

Promou: Comissió d’Igualtat de la Facultat de Belles Arts (UB). Punt de trobada: Plaça Comas. És imprescindible la inscripció prèvia: culturart@ub.edu.

A l’Espai de Memòria DONES/PRESÓ (c/Joan Güell – c/Europa)

19:00h Adela Agelet (AAVV de Les Corts), Anna Maria Batalla (filla d’Anna Solà, expresa) i Marta Mas (Comissió Memòria i Gènere)

19:20h Mercè Tatjer (Catedràtica de didàctica de les Ciències Socials, UB) i Roser Casanovas (Arquitecta – Col•lectiu Punt 6)

19:45h Representació institucional (Universitat de Barcelona i Ajuntament de Barcelona)