Vint equips informàtics contribueixen a la gestió d’activitats d’incidència social a Nou Barris

La Fundació Solidaritat UB els ha cedit a entitats de la Zona Nord, amb què ha signat convenis de col·laboració.

La Fundació Solidaritat UB ha signat aquest mes de novembre diferents convenis de col·laboració amb entitats de la Zona Nord de Nou Barris per a l’enfortiment de les capacitats de gestió i organització d’activitats d’incidència social en l’àmbit de la promoció del desenvolupament social, econòmic, educatiu i cultural.

En el marc d’aquests convenis, i amb la col·laboració del Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural (ICI), s’han cedit vint equips informàtics per a l’ús de les entitats que els han sol·licitat i que han subscrit l’esmentat conveni.

Es tracta de l’Associació de Veïns de Ciutat Meridiana, l’Escola Ferrer i Guàrdia, l’Escola Elisenda de Montcada, l’Escola Mestre Morera, l’Escola Bressol Municipal l’Aqüeducte, el Col·legi Mare Alfonsa Cavin i el Centre d’Educació Especial Sant Joan de la Creu.

La cessió d’equips informàtics és una de les activitats que la Fundació Solidaritat UB ha desenvolupat en el marc del Programa d’intervenció socioeducativa que impulsa des del 2014 a Torre Baró i, per extensió, a la Zona Nord.